Internetové služby dostupné na adrese www.easyklima.pl provozuje společnost Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, č. 18, lok. B21, Varšava, 00-410, pošt: Varšava POLSKO, NIP: 7011112775; OSS Perfect: PL7011112775, základní kapitál ve výši: PLN ; e-mailová adresa: [email protected].

1. REKLAMACE VÝROBKU

1.1. Základ a rozsah odpovědnosti Prodávajícího vůči Zákazníkovi v případě, že prodaný Produkt má fyzickou nebo právní vadu (záruku), jsou vymezeny obecně platnými právními předpisy, zejména občanským zákoníkem (včetně § 556-576 občanského zákoníku).

1.2. Prodávající je povinen dodat zákazníkovi bezvadný výrobek.

1.3.Zákazník může podat stížnost:

  • písemně na tuto adresu: ul. Solec, č. 18, provozovna B21, Varšava, 00-410;
  • elektronicky e-mailem na adresu: [email protected].

1.4. Doporučujeme, aby Zákazník v popisu reklamace uvedl: (1) informace a okolnosti týkající se předmětu reklamace, zejména druh a datum výskytu vady; (2) požadavek na způsob uvedení Produktu do souladu s Kupní smlouvou nebo prohlášení o snížení ceny či odstoupení od Kupní smlouvy; a (3) kontaktní údaje reklamujícího – usnadní a urychlí to vyřízení reklamace Prodávajícím. Požadavky uvedené v předchozí větě mají pouze formu doporučení a nemají vliv na účinnost reklamací podaných s vynecháním doporučeného popisu reklamace.

1.5.Prodávající je povinen reagovat na reklamaci zákazníka neprodleně, nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne jejího podání. Pokud Zákazník, který je spotřebitelem, při uplatnění práv ze záruky požadoval výměnu věci nebo odstranění vady nebo učinil prohlášení o snížení ceny s uvedením částky, o kterou má být cena snížena, a Prodávající na tento požadavek do 14 kalendářních dnů nereagoval, má se za to, že požadavek byl oprávněný.

1.6. Zákazník, který uplatňuje práva ze záruky, je povinen doručit vadný výrobek na adresu: ul. Solec, č. 18, provozovna B21, Varšava, 00-410. V případě Zákazníka, který je spotřebitelem, nese náklady na doručení Výrobku Prodávající. Pokud by doručení Produktu Zákazníkem, který je spotřebitelem, bylo příliš obtížné vzhledem k typu Produktu nebo způsobu jeho instalace, je Zákazník povinen zpřístupnit Prodávajícímu Produkt v místě, kde se nachází Produkt.

1.7. V souladu s § 558 odst. 1 občanského zákoníku je vyloučena záruční odpovědnost Prodávajícího za Výrobek vůči Zákazníkovi, který není spotřebitelem.

2. MIMOSOUDNÍ ŘÍZENÍ O STÍŽNOSTECH A OPRAVNÝCH PROSTŘEDCÍCH A PRAVIDLA PŘÍSTUPU K TĚMTO ŘÍZENÍM

2.1. Podrobné informace o možnosti zákazníka, který je spotřebitelem, využít mimosoudních postupů při vyřizování stížností a uplatňování nároků, jakož i pravidla přístupu k těmto postupům, jsou k dispozici na internetových stránkách Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele na adrese: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

2.2. K dispozici je také kontaktní místo u předsedy Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele (telefon: 22 55 60 333, e-mail: [email protected] nebo písemná adresa: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Varšava), jehož úkolem je mimo jiné poskytovat pomoc spotřebitelům ve věcech mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.

2.3. Platforma pro online řešení sporů mezi spotřebiteli a obchodníky na úrovni EU (platforma ODR) je k dispozici na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR je interaktivní a vícejazyčná webová stránka s jednotným kontaktním místem pro spotřebitele a obchodníky, kteří hledají mimosoudní řešení sporu týkajícího se smluvních závazků vyplývajících z online kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb (více informací naleznete na webových stránkách samotné platformy nebo na webové adrese Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže a spotřebitelů: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

2.4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

3. PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

3.1. Spotřebitel, který uzavřel smlouvu na dálku, může do 14 kalendářních dnů od smlouvy odstoupit bez udání důvodu a bez vynaložení nákladů, s výjimkou nákladů uvedených v bodě. 8.8 Pravidel. K dodržení lhůty postačí zaslání prohlášení před jejím uplynutím. Prohlášení o odstoupení lze učinit např:

  • písemně na tuto adresu: ul. Solec, č. 18, provozovna B21, Varšava, 00-410;
  • elektronicky e-mailem na adresu: [email protected].

3.2.Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je uveden v příloze 2 zákona o právech spotřebitelů a je navíc k dispozici v bodě. 3.11. Pravidla pro vracení zboží a reklamace. Spotřebitel může vzorový formulář použít, není to však povinné.

3.3.Začne běžet lhůta pro odstoupení od smlouvy:

  • for a contract in the performance of which the Seller delivers the Product, being obliged to transfer its ownership (e.g. Sales Contract) – from taking possession of the Product by the consumer or a third party indicated by him/her other than the carrier, and in the case of a contract which: (1) involves a number of Products which are delivered separately, in batches or in parts – from taking possession of the last Product, batch or part, or (2) involves the regular supply of Products for a fixed period – from taking possession of the first Product;
  • u ostatních smluv ode dne uzavření smlouvy.

3.4. V případě odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku se smlouva považuje za neuzavřenou.

3.5.Prodávající je povinen neprodleně, nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne doručení prohlášení spotřebitele o odstoupení od smlouvy, vrátit spotřebiteli všechny platby uhrazené spotřebitelem, včetně nákladů na dodání výrobku (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících ze způsobu dodání zvoleného spotřebitelem, který je jiný než nejlevnější běžný způsob dodání dostupný na internetových stránkách). Prodávající vrátí platbu stejným způsobem platby, jaký použil spotřebitel, pokud spotřebitel výslovně nesouhlasil s jiným způsobem vrácení platby, který spotřebiteli nevzniká. Pokud Prodávající nenabídl spotřebiteli, že si Výrobek vyzvedne sám, může Prodávající zadržet vrácení platby přijaté od spotřebitele, dokud neobdrží Výrobek zpět nebo dokud spotřebitel nepředloží doklad o jeho vrácení, podle toho, která událost nastane dříve.

3.6.Spotřebitel je povinen neprodleně, nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne odstoupení od smlouvy, vrátit výrobek prodávajícímu nebo jej předat osobě pověřené prodávajícím k jeho převzetí, ledaže prodávající nabídl, že si výrobek vyzvedne sám. Pro dodržení lhůty postačí zaslat Výrobek zpět před uplynutím doby jeho použitelnosti. Spotřebitel může Výrobek vrátit na následující adresu: ul. Solec, č. 18, provozovna B21, Varšava, 00-410.

3.7.Spotřebitel odpovídá za jakékoli snížení hodnoty výrobku v důsledku používání výrobku nad rámec toho, co je nezbytné pro zjištění povahy, vlastností a fungování výrobku.

3.8. Možné náklady spojené s odstoupením spotřebitele od smlouvy, které je spotřebitel povinen nést:

  • Pokud si spotřebitel zvolil jiný způsob dodání Produktu než nejlevnější běžný způsob dodání dostupný na Webových stránkách, není Prodávající povinen uhradit spotřebiteli dodatečné náklady, které mu vznikly.
  • Spotřebitel nese přímé náklady na vrácení výrobku.
  • V případě výrobku, který je službou, jejíž poskytování bylo zahájeno – na výslovnou žádost spotřebitele – před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, je spotřebitel, který uplatní své právo na odstoupení od smlouvy po podání takové žádosti, povinen zaplatit za plnění poskytnuté do odstoupení od smlouvy. Částka k úhradě se vypočítá v poměru k tomu, co bylo poskytnuto, s přihlédnutím k ceně nebo odměně sjednané ve smlouvě. Je-li cena nebo odměna nepřiměřeně vysoká, je základem pro výpočet této částky tržní hodnota plnění.

3.9.Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku se na smlouvy nevztahuje:

  • (1) při poskytování služeb, pokud prodávající poskytl službu v plném rozsahu s výslovným souhlasem spotřebitele, který byl před zahájením plnění informován o tom, že po plnění prodávajícího ztratí právo na odstoupení od smlouvy; (2) kdy cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, které prodávající nemůže ovlivnit a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; (3) kdy předmětem plnění je výrobek, který není prefabrikovaný, je vyroben podle specifikace spotřebitele nebo slouží k uspokojení jeho individuálních potřeb; (4) kdy předmětem plnění je výrobek, který se rychle kazí nebo má krátkou dobu trvanlivosti; (5) v nichž je předmětem plnění výrobek dodávaný v uzavřeném obalu, který nelze po otevření ze zdravotních nebo hygienických důvodů vrátit, pokud byl obal po dodání otevřen; (6) v nichž jsou předmětem plnění výrobky, které jsou po dodání vzhledem ke své povaze neoddělitelně spojeny s jinými věcmi; (7) v nichž jsou předmětem plnění alkoholické nápoje, jejichž cena byla sjednána při uzavření Kupní smlouvy, k jejichž dodání může dojít až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výkyvech na trhu, které Prodávající nemůže ovlivnit; (8) u nichž spotřebitel výslovně požádal, aby k němu prodávající přijel za účelem provedení neodkladné opravy nebo údržby; pokud prodávající poskytne jiné než spotřebitelem požadované dodatečné služby nebo dodá jiné výrobky než náhradní díly nezbytné pro provedení opravy nebo údržby, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy ohledně dodatečných služeb nebo výrobků; (9) je-li předmětem dodávky zvuková nebo obrazová nahrávka nebo počítačový software dodaný v uzavřeném obalu, pokud je obal po dodání otevřen; (10) na dodávku novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smluv o předplatném; (11) uzavřených formou veřejné dražby; (12) na poskytnutí ubytování, jiného než k bydlení, přepravy zboží, pronájmu automobilů, stravování, služeb souvisejících s volným časem, zábavou, sportem nebo kulturními akcemi, pokud je ve smlouvě uvedeno datum nebo doba poskytnutí služby; (13) pro poskytování digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, pokud bylo plnění zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a poté, co prodávající informoval spotřebitele o ztrátě práva na odstoupení od smlouvy.

3.10.Ustanovení obsažená v tomto článku 8 obchodních podmínek týkající se spotřebitele se od 1. ledna 2021 a pro smlouvy uzavřené od tohoto data použijí i na zákazníka nebo klienta, který je fyzickou osobou uzavírající smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že pro tuto osobu nemá profesionální povahu, vyplývající zejména z předmětu její podnikatelské činnosti, zpřístupněné na základě ustanovení o Centrální evidenci a informacích o podnikatelské činnosti.

3.11. Vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy
(tento formulář je třeba vyplnit a vrátit pouze v případě, že si přejete odstoupit od smlouvy)

  • Adresa:

Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, nr 18, lok. B21, Varšava, [email protected].

  • Já/my(*) tímto oznamuji(*), že odstupuji(*) od kupní smlouvy na následující zboží(*) od smlouvy na dodávku následujícího zboží(*) od smlouvy na provedení následujícího zboží(*)/od smlouvy na poskytnutí následující služby(*)
  • Datum uzavření smlouvy(*)/převzetí(*)
  • Jméno spotřebitele (spotřebitelů)
  • Adresa spotřebitele (spotřebitelů)
  • Podpis spotřebitele (spotřebitelů) (pouze pokud je formulář zasílán v papírové podobě)
  • Datum

(*) Nehodící se škrtněte.

Předvolby souborů cookie

Používání všech souborů cookie a podobných technologií můžete přijmout, upravit nebo odmítnout. Podrobné volby můžete provést pomocí níže uvedených možností. Nastavení můžete kdykoli změnit.