PODMÍNKY POUŽÍVÁNÍ WEBOVÝCH STRÁNEK

EASYKLIMA.PL

OBSAH:

  1. OBECNÁ USTANOVENÍ
  2. ELEKTRONICKÉ SLUŽBY NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH
  3. PODMÍNKY UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
  4. ZPŮSOBY A PODMÍNKY PLATBY ZA PRODUKT
  5. NÁKLADY, ZPŮSOBY A LHŮTY DODÁNÍ VÝROBKU.
  6. REKLAMACE VÝROBKŮ
  7. MIMOSOUDNÍ ŘÍZENÍ O STÍŽNOSTECH A OPRAVNÝCH PROSTŘEDCÍCH A PRAVIDLA PŘÍSTUPU K TĚMTO ŘÍZENÍM.
  8. PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
  9. USTANOVENÍ TÝKAJÍCÍ SE HOSPODÁŘSKÉ OPERY
  10. RECENZE PRODUKTŮ
  11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
  12. VZOR FORMULÁŘE PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Webové stránky www.easyklima.pl se starají o práva spotřebitelů. Spotřebitel se nemůže vzdát práv, která mu přiznává zákon o právech spotřebitelů. Smluvní ujednání, která jsou pro spotřebitele méně příznivá než ustanovení zákona o právech spotřebitelů, jsou neplatná a namísto nich se použijí ustanovení zákona o právech spotřebitelů. Ustanovení těchto obchodních podmínek tedy nemají za cíl vyloučit nebo omezit jakákoli práva spotřebitele, která mu náleží podle kogentních ustanovení zákona, a případné pochybnosti je třeba vykládat ve prospěch spotřebitele. V případě jakéhokoli rozporu mezi ustanoveními těchto obchodních podmínek a výše uvedenými právními předpisy mají přednost a použijí se tyto předpisy.

1. OBECNÁ USTANOVENÍ

1.1.Internetovou službu dostupnou na internetové adrese www.easyklima.pl provozuje společnost Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, č. 18, lok. B21, Varšava, 00-410, pošta: Varšava POLSKO, NIP: 7011112775; OSS: PL7011112775, základní kapitál ve výši: PLN ; e-mailová adresa: [email protected], kontaktní telefon: +48730700097

 

1.2. Tyto smluvní podmínky jsou určeny jak spotřebitelům, tak podnikům, které používají webové stránky, pokud není v konkrétním ustanovení smluvních podmínek uvedeno jinak

 

1.3. Správcem osobních údajů zpracovávaných na webových stránkách v souvislosti s těmito podmínkami používání je prodávající. Osobní údaje jsou zpracovávány pro účely, po dobu a na základě důvodů a zásad uvedených v zásadách ochrany osobních údajů zveřejněných na Webových stránkách. Zásady ochrany osobních údajů obsahují zejména zásady týkající se zpracování osobních údajů Správcem na Webových stránkách, včetně důvodů, účelů a doby zpracování osobních údajů a práv subjektů údajů, jakož i informace o používání souborů cookie a analytických nástrojů na Webových stránkách. Používání Webových stránek, včetně provádění nákupů, je dobrovolné. Stejně tak je dobrovolné i související poskytnutí osobních údajů Zákazníkem nebo Klientem při používání Webových stránek, s výhradou výjimek uvedených v zásadách ochrany osobních údajů (uzavření smlouvy a zákonné povinnosti Prodávajícího)

 

1.4. Definice

1.4.1. BLOG – Elektronická služba, online blog dostupný na Webových stránkách a spravovaný Poskytovatelem služeb pod jménem autora: „EasyKlima Academy“ pro všechny návštěvníky Webových stránek. 

1.4.2. PRACOVNÍ DEN – jeden den od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků. 

1.4.3. EASYKLIMAPORTFINDER – elektronický servis, elektronický katalog/vyhledávač nízkotlakého a vysokotlakého portu osobního automobilu, který vám pomůže doplnit chladivo sám.. 

1.4.4. REGISTRAČNÍ FORMULÁŘ – formulář dostupný na Webových stránkách, který umožňuje vytvoření Účtu. 

1.4.5. OBJEDNACÍ FORMULÁŘ – Elektronická služba, interaktivní formulář dostupný na Webových stránkách umožňující zadání Objednávky, zejména přidáním Produktů do elektronického nákupního košíku a uvedením podmínek Kupní smlouvy, včetně způsobu dodání a platby.

1.4.6. ZÁKAZNÍK – (1) fyzická osoba s plnou způsobilostí k právním úkonům a v případech stanovených obecně závaznými právními předpisy také fyzická osoba s omezenou způsobilostí k právním úkonům; (2) právnická osoba nebo (3) organizační složka bez právní subjektivity, které zákon přiznává způsobilost k právním úkonům – která uzavřela nebo hodlá uzavřít s Prodávajícím Kupní smlouvu. 

1.4.7. OBČANSKÝ ZÁKONÍK – zákon o občanském zákoníku ze dne 23. dubna 1964 (Sbírka zákonů 1964 č. 16, položka 93 ve znění pozdějších předpisů).

1.4.8. ÚČET – Elektronická služba, soubor prostředků v datovém komunikačním systému Poskytovatele služeb označený individuálním jménem (loginem) a heslem poskytnutým Zákazníkem, ve kterém jsou uloženy údaje poskytnuté Zákazníkem a informace o jím zadaných Objednávkách na Webové stránce.

1.4.9. NEWSLETTER – elektronická služba, elektronická distribuční služba poskytovaná Poskytovatelem služeb prostřednictvím e-mailu, která umožňuje všem Příjemcům služeb, kteří ji využívají, automaticky dostávat od Poskytovatele služeb cyklický obsah po sobě jdoucích vydání newsletteru obsahujícího informace o Výrobcích, novinkách a propagačních akcích na Webových stránkách.

1.4.10. VÝROBEK – movitá věc dostupná na Webových stránkách, která je předmětem Kupní smlouvy mezi Zákazníkem a Prodávajícím.

1.4.11. PRAVIDLA – tyto podmínky a ustanovení webových stránek.

1.4.12. WEBOVÁ STRÁNKA – webová stránka poskytovatele služeb dostupná na této internetové adrese: www.easyklima.pl.

1.4.13. PRODEJCE; POSKYTOVATEL SLUŽEB – Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, č. 18, lok. B21, Varšava, 00-410, poštovní adresa: Warszawa POLSKA, NIP: 7011112775; OSS Perfect: PL7011112775, základní kapitál ve výši: PLN ; e-mailová adresa: [email protected], kontaktní telefon: +48730700097.

1.4.14. PRODEJNÍ SMLOUVA – smlouva o prodeji výrobku uzavřená nebo uzavřená mezi zákazníkem a prodávajícím prostřednictvím webových stránek.

1.4.15. ELEKTRONICKÁ SLUŽBA – služba poskytovaná poskytovatelem služeb zákazníkovi elektronicky prostřednictvím webových stránek.

1.4.16. DORUČOVATEL SLUŽBY – (1) fyzická osoba s plnou způsobilostí k právním úkonům a v případech stanovených obecně závaznými právními předpisy také fyzická osoba s omezenou způsobilostí k právním úkonům; (2) právnická osoba nebo (3) organizační složka bez právní subjektivity, které zákon přiznává způsobilost k právním úkonům – využívající nebo hodlající využívat Elektronickou službu.

1.4.17. ZÁKON O SPOTŘEBITELSKÝCH PRÁVECH – zákon ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů (Sbírka zákonů 2014, položka 827, ve znění pozdějších předpisů).

1.4.18. OBJEDNÁVKA – projev vůle zákazníka učiněný prostřednictvím objednávkového formuláře a směřující přímo k uzavření smlouvy o prodeji výrobku s prodávajícím.

2. EKTRONICKÉ SLUŽBY NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH

2.1. Na webových stránkách jsou k dispozici následující elektronické služby: EasyKlimaPortFinder: Účet, Objednávkový formulář, Newsletter, Blog a EasyKlimaPortFinder

2.1.1. Účet – použití účtu je možné poté, co příjemce služby provede celkem dva po sobě jdoucí kroky – (1) vyplní registrační formulář, (2) klikne na pole „Registrovat„. V Registračním formuláři je nutné, aby Příjemce služby uvedl následující údaje Příjemce služby: e-mailovou adresu a heslo

2.1.1.1. Služba elektronického účtu je poskytována bezplatně po dobu neurčitou. Zákazník má možnost kdykoli a bez udání důvodu Účet zrušit (odstoupit od Účtu) zasláním příslušné žádosti Poskytovateli služby, zejména prostřednictvím e-mailu na adresu: [email protected] nebo písemně na adresu: ul. Solec, č. 18, provozovna B21, Varšava, 00-410, pošt: Varšava POLSKO.

2.1.2. Objednávkový formulář – používání objednávkového formuláře začíná v okamžiku, kdy zákazník přidá první výrobek do elektronického nákupního košíku na webových stránkách. Objednávka je učiněna poté, co Zákazník provede celkem dva po sobě jdoucí kroky – (1) vyplnění Objednávkového formuláře a (2) kliknutí na políčko „Koupit a zaplatit“ na Webové stránce po vyplnění Objednávkového formuláře. – až do tohoto okamžiku je možné zadané údaje upravovat svépomocí (za tímto účelem je třeba se řídit zobrazenými zprávami a informacemi dostupnými na Webové stránce). V Objednávkovém formuláři je nutné, aby Zákazník uvedl následující údaje týkající se Zákazníka: jméno a příjmení/název společnosti, adresu (ulice, číslo domu/bytu, PSČ, město, stát), e-mailovou adresu, kontaktní telefonní číslo a údaje týkající se Kupní smlouvy: Údaje o Zákazníkovi: Výrobek(y), množství Výrobku(ů), místo a způsob dodání Výrobku(ů), způsob platby. V případě Zákazníků, kteří nejsou spotřebiteli, je nutné uvést také název společnosti a daňové identifikační číslo.

2.1.2.1. Služba elektronického objednávkového formuláře je poskytována bezplatně, je jednorázová a zaniká okamžikem zadání Objednávky jejím prostřednictvím nebo okamžikem dřívějšího ukončení zadání Objednávky jejím prostřednictvím ze strany Zákazníka.

2.1.3. Newsletter – použití Newsletteru je možné po zadání e-mailové adresy, na kterou má být zasláno další vydání Newsletteru, v záložce „Newsletter“ na webu a kliknutím na pole akce.

2.1.3.1. Elektronická služba Newsletter je poskytována bezplatně po dobu neurčitou. Zákazník má možnost se kdykoli a bez udání důvodu odhlásit z odběru Newsletteru (odhlášení z odběru Newsletteru), a to zasláním příslušné žádosti Poskytovateli služby, zejména e-mailem na adresu: [email protected] nebo písemně na adresu: ul. Solec, č. 18, provozovna B21, Varšava, 00-410, pošt: Varšava POLSKO.

2.1.4. Blog – používání Blogu je možné po vstupu na Webové stránky – Blog je dostupný všem návštěvníkům Webových stránek bez nutnosti zadávat jakékoliv údaje nebo provádět jiné úkony.

2.1.4.1. Poskytovatel služby umožňuje přidávat komentáře pod příspěvky na blogu. Komentáře Příjemců služby vyjadřují pouze jejich vlastní názor a nepředstavují názor Poskytovatele služby. Je zakázáno vkládat komentáře, které porušují pravidla netikety a obsahují informace, které jsou nepravdivé nebo mohou uvést ostatní Příjemce služby v omyl. Poskytovatel služby si vyhrazuje právo odstranit komentáře, které porušují výše uvedená pravidla.

2.1.4.2. Poskytovatel služeb dodržuje ustanovení čl. 14 odst. 1 zákona o poskytování služeb elektronickými prostředky ze dne 18. července 2002 (Sbírka zákonů 2002 č. 144, položka 1204, ve znění pozdějších předpisů), podle kterého: „osoba, která při poskytování přístupu k prostředkům systému informačních a komunikačních technologií za účelem ukládání údajů příjemcem služby neví o protiprávní povaze údajů nebo související činnosti a která v případě, že obdrží úřední oznámení nebo získá spolehlivou informaci o protiprávní povaze údajů nebo související činnosti, neprodleně zabrání přístupu k údajům.

2.1.4.3. Používání blogu je bezplatné a řídí se příslušnými záložkami webových stránek. Blog je spravován Poskytovatelem služeb. Zákazník má možnost kdykoli a bez udání důvodu přestat Blog používat, a to zavřením internetového prohlížeče.

2.1.5. EasyKlimaPortFinder – použití EasyKlimaPortFinder spočívá v tom, že Klient přejde na panel viditelný na hlavní stránce Webu a na stránkách jednotlivých produktů, který umožňuje Klientovi zadat údaje o jeho vozidle a vybrat rok, značku a model vozidla.

2.1.5.1. Elektronická služba EasyKlimaPortFinder je poskytována bezplatně, má jednorázový charakter a zaniká okamžikem zadání Objednávky jejím prostřednictvím nebo okamžikem dřívějšího ukončení zadání Objednávky jejím prostřednictvím ze strany Zákazníka.

2.2.Technické požadavky nezbytné pro práci se systémem ICT používaným poskytovatelem služeb: (1) počítač, notebook nebo jiné multimediální zařízení s přístupem k internetu; (2) přístup k elektronické poště; (3) webový prohlížeč v aktuální verzi: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; Google Chrome; Safari nebo Microsoft Edge; (4) doporučené minimální rozlišení obrazovky: (5) ve webovém prohlížeči povolit soubory cookie a Javascript.

2.3. Klient je povinen používat Webové stránky způsobem, který je v souladu se zákonem a dobrými mravy, s náležitým ohledem na respektování osobních práv a autorských práv a práv duševního vlastnictví Poskytovatele služeb a třetích stran. Klient je povinen zadávat věcně správné údaje. Klientovi je zakázáno poskytovat protiprávní obsah. 

2.4. Způsob reklamačního řízení týkajícího se elektronických služeb je uveden v bodě 6 Pravidel.

3. PODMÍNKY UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

3.1.K uzavření Kupní smlouvy mezi Zákazníkem a Prodávajícím dojde poté, co Zákazník učiní Objednávku prostřednictvím Objednávkového formuláře na Webových stránkách v souladu s bodem 2.1.2 Obchodních podmínek.

3.2.Cena Produktu uvedená na Webových stránkách je uvedena v polských zlotých (PLN), amerických dolarech ($), eurech (€), librách šterlinků (£), českých korunách (CZK), Dánská koruna (DKK), maďarský forint (HUF), švédská koruna (SEK) a zahrnuje daně. O celkové ceně včetně daní za Produkt, který je předmětem Objednávky, jakož i o nákladech na dodání (včetně dopravy, doručení a poštovních služeb) a dalších nákladech, a pokud výši těchto poplatků nelze určit – o povinnosti je uhradit, je Zákazník informován na stránkách Webu v průběhu procesu zadávání Objednávky, a to i v okamžiku projevu vůle Zákazníka být vázán Kupní smlouvou.

3.3. Postup při uzavírání kupní smlouvy na webových stránkách prostřednictvím objednávkového formuláře

3.3.1. K uzavření kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodávajícím dojde poté, co zákazník učiní objednávku na webových stránkách v souladu s bodem 2.1.2 obchodních podmínek. 2.1.2 Obchodních podmínek.

3.3.2. Po podání Objednávky Prodávající neprodleně potvrdí její přijetí a současně přijme Objednávku k plnění. Prodávající potvrdí přijetí Objednávky a její přijetí k plnění zasláním příslušné e-mailové zprávy Zákazníkovi na e-mailovou adresu uvedenou Zákazníkem při zadávání Objednávky, která obsahuje alespoň prohlášení Prodávajícího o přijetí Objednávky a jejím přijetí k plnění a potvrzení o uzavření Kupní smlouvy. Jakmile Zákazník obdrží výše uvedenou e-mailovou zprávu, je Kupní smlouva mezi Zákazníkem a Prodávajícím uzavřena.

3.4. Zaznamenání, zajištění a zpřístupnění obsahu uzavřené kupní smlouvy zákazníkovi se děje prostřednictvím (1) zpřístupnění těchto obchodních podmínek na internetových stránkách Webu a (2) zasláním e-mailové zprávy zákazníkovi uvedené v bodě 3.3.2. obchodních podmínek. 3.3.2. Obchodních podmínek. Obsah Kupní smlouvy je dodatečně zaznamenán a zabezpečen v informačním systému Webu Prodávajícího.

4. ZPŮSOBY A PODMÍNKY PLATBY ZA PRODUKT

4.1. Prodávající zpřístupní zákazníkovi následující způsoby platby za kupní smlouvu:

4.1.1. Platba na dobírku při dodání.

4.1.2. Platba v hotovosti při osobním odběru.

4.1.3. Platba bankovním převodem na bankovní účet prodávajícího.

4.1.4. Elektronické platby a platby kreditní kartou dle volby zákazníka prostřednictvím: Možné aktuální platební metody jsou uvedeny na Webových stránkách v záložce Informace o platebních metodách a na webových stránkách https://www.przelewy24.pl/, https://poland.payu.com/, https://www.apple.com/pl/apple-pay/, https://pay.google.com/intl/pl.

4.1.5. Splátkový systém prostřednictvím PayU.pl.

4.2. Termín platby: 

4.2.1. Pokud si Zákazník zvolí platbu bankovním převodem, elektronickou platbou nebo platební kartou, je povinen provést platbu do 7 kalendářních dnů ode dne uzavření Kupní smlouvy.

4.2.2. V případě, že si zákazník zvolí platbu na dobírku, je povinen provést platbu při dodání.

5. NÁKLADY, ZPŮSOBY A DATUM DODÁNÍ VÝROBKU

5.1.Dodání výrobku je možné na území Evropy.

5.2.Dodání výrobku zákazníkovi je zpoplatněno, pokud není v kupní smlouvě uvedeno jinak. Náklady na dodání Produktu (včetně poplatků za dopravu, doručení a poštovní služby) jsou Zákazníkovi uvedeny na stránkách Webu v záložce s informacemi o nákladech na dodání a při zadávání Objednávky, včetně okamžiku, kdy Zákazník vyjádří svou vůli být vázán Kupní smlouvou.

5.3.Prodávající poskytuje Zákazníkovi následující způsoby dodání Produktu:

5.3.1. Doručení kurýrem.

5.3.2. Dobírka.

5.4.Prodávající informuje, že balení a přeprava Výrobku probíhá prostřednictvím společnosti EPACCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ se sídlem ve Varšavě (sídlo a doručovací adresa: Al. Jerozolimskie 81/7.10, 02-001 Varšava); zapsaná v obchodním rejstříku Národního soudního rejstříku pod číslem KRS 0000862281; rejstříkový soud, u kterého je vedena evidence společnosti: Katovice – Wschód v Katovicích, VIII. hospodářské oddělení Národního soudního rejstříku; základní kapitál ve výši: PLN 5 000; NIP: 9542818782; REGON: 387147683.

5.5. Lhůta pro dodání Produktu Zákazníkovi je maximálně 5 pracovních dnů, pokud není v popisu Produktu nebo během procesu zadávání Objednávky uvedena lhůta kratší. V případě Produktů s různými dodacími lhůtami je dodací lhůtou nejdelší z uvedených lhůt, která však nesmí překročit 5 Pracovních dnů. Počátek lhůty pro dodání Produktu Zákazníkovi se počítá následovně:

5.5.1. Pokud si zákazník zvolí platbu bankovním převodem, elektronickou platbou nebo platební kartou – ode dne připsání částky na bankovní účet nebo clearingový účet prodávajícího.

5.5.2. Pokud si Zákazník zvolí způsob platby na dobírku – ode dne uzavření Kupní smlouvy.

5.5.3. V případě, že Zákazník zvolí způsob platby ve splátkovém systému – ode dne, kdy věřitel informuje Prodávajícího o uzavření smlouvy o úvěru se Zákazníkem, nejpozději však ode dne připsání peněžních prostředků z úvěru poskytnutého Zákazníkovi na bankovní nebo zúčtovací účet Prodávajícího.

6. REKLAMACE VÝROBKU

6.1. Tento článek 6 obchodních podmínek stanoví postup pro vyřizování stížností společný pro všechny stížnosti podané prodávajícímu, zejména stížnosti týkající se výrobků, kupních smluv, elektronických služeb a dalších stížností souvisejících s činností prodávajícího nebo webových stránek.

6.2.Základ a rozsah odpovědnosti je stanoven obecně platnými právními předpisy, zejména občanským zákoníkem, zákonem o právech spotřebitelů a zákonem o poskytování elektronických služeb ze dne 18. července 2002 (sbírka zákonů č. 144, položka 1204 v platném znění).

6.2.1. Podrobná ustanovení týkající se reklamace výrobku – movité věci – zakoupeného zákazníkem na základě kupní smlouvy uzavřené s prodávajícím do 31. prosince 2022 se řídí ustanoveními občanského zákoníku ve znění účinném do 31. prosince 2022, zejména ustanovení § 556-576 občanského zákoníku. Tato ustanovení vymezují zejména základ a rozsah odpovědnosti Prodávajícího vůči Zákazníkovi v případě, že prodaný Produkt má fyzickou nebo právní vadu (záruku). Prodávající je povinen poskytnout Zákazníkovi Produkt bez vad. Dle § 558 odst. 1 občanského zákoníku je vyloučena odpovědnost Prodávajícího ze záruky za Produkt zakoupený dle předchozí věty vůči Zákazníkovi, který není spotřebitelem.

6.2.2. Podrobná ustanovení týkající se reklamace Produktu – movité věci (včetně movité věci s digitálními prvky), avšak s výjimkou movité věci, která slouží pouze jako nosič digitálního obsahu – zakoupeného Zákazníkem na základě Kupní smlouvy uzavřené s Prodávajícím. od 1. ledna 2023 se řídí ustanoveními zákona o právech spotřebitelů ve znění účinném od 1. ledna 2023, zejména § 43a až 43g zákona o právech spotřebitelů. Tato ustanovení určují zejména základ a rozsah odpovědnosti Prodávajícího vůči spotřebiteli v případě, že Výrobek není ve shodě s Kupní smlouvou.

6.2.3. Podrobná ustanovení týkající se reklamace produktu – digitálního obsahu nebo služby nebo movité věci, která slouží pouze jako nosič digitálního obsahu – zakoupeného zákazníkem na základě kupní smlouvy uzavřené s prodávajícím jako od 1. ledna 2023 nebo před tímto datem, pokud k dodání takového Produktu mělo dojít nebo došlo po tomto datu, jsou uvedeny v ustanoveních zákona o právech spotřebitelů ve znění účinném od 1. ledna 2023, zejména v § 43h – 43q zákona o právech spotřebitelů. Tato ustanovení určují zejména základ a rozsah odpovědnosti Prodávajícího vůči spotřebiteli v případě nesouladu Výrobku s Kupní smlouvou.

6.3. Stížnost může být podána například: 

6.3.1. písemně na adresu: Solec, č. 18, prostor B21, Varšava, 00-410, pošta: Varšava POLSKO

6.3.2. v elektronické podobě e-mailem na adresu: [email protected].

6.4. Zaslání nebo vrácení výrobku v rámci reklamace je možné na adrese: ul. Solec, č. 18, provozovna B21, Varšava, 00-410, pošta: Varšava POLSKO.

6.5. V popisu reklamace se doporučuje uvést: (1) informace a okolnosti týkající se předmětu reklamace, zejména druh a datum vzniku nesrovnalosti nebo nesouladu se smlouvou; (2) požadavek na způsob uvedení reklamace do souladu se smlouvou nebo prohlášení o snížení ceny či odstoupení od smlouvy nebo jiný nárok; a (3) kontaktní údaje stěžovatele – usnadní a urychlí to vyřízení reklamace. Požadavky uvedené v předchozí větě mají pouze formu doporučení a nemají vliv na účinnost stížností podaných bez doporučeného popisu stížnosti.

6.6. Pokud se v průběhu vyřizování reklamace změní kontaktní údaje uvedené stěžovatelem, je stěžovatel povinen tuto skutečnost oznámit prodávajícímu. 

6.7. Stěžovatel může ke stížnosti přiložit důkazy (např. fotografie, dokumenty nebo výrobek) týkající se předmětu stížnosti. Prodávající může rovněž požádat stěžovatele o poskytnutí dalších informací nebo zaslání důkazů (např. fotografií), pokud to Prodávajícímu usnadní a urychlí vyřízení stížnosti.

6.8. Prodávající na reklamaci odpoví neprodleně, nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne jejího obdržení.

7. MIMOSOUDNÍ ZPŮSOBY ŘEŠENÍ STÍŽNOSTÍ A NÁROKŮ A PRAVIDLA PŘÍSTUPU K TĚMTO POSTUPŮM.

7.1. Podrobné informace o možnosti zákazníka, který je spotřebitelem, využít mimosoudních způsobů vyřizování stížností a uplatňování nároků, jakož i pravidla přístupu k těmto postupům jsou k dispozici na internetových stránkách Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže a spotřebitelů na adrese: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. 

7.2.K dispozici je také kontaktní místo u předsedy Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele (telefon: 22 55 60 333, e-mail: [email protected] nebo písemná adresa: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Varšava), jehož úkolem je mimo jiné poskytovat pomoc spotřebitelům ve věcech mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.

7.3. Spotřebitel má k dispozici následující příklady mimosoudních postupů pro podávání stížností a zjednávání nápravy: (1) návrh na mimosoudní řešení sporu u stálého smírčího spotřebitelského soudu (více informací viz: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) návrh na mimosoudní řešení sporu u oblastního inspektora obchodní inspekce (více informací viz webové stránky inspektora příslušného podle místa podnikání prodávajícího); a (3) pomoc okresního (městského) spotřebitelského ombudsmana nebo společenské organizace, mezi jejíž zákonné úkoly patří ochrana spotřebitele (např. Svaz spotřebitelů, Sdružení polských spotřebitelů). Poradenství je poskytováno mimo jiné prostřednictvím e-mailu na adrese [email protected] a na telefonní lince pro spotřebitele 801 440 220 (linka je v provozu v pracovní dny od 8:00 do 18:00 hodin, hovorné dle tarifu operátora).

7.4. Platforma pro online řešení sporů mezi spotřebiteli a obchodníky na úrovni EU (platforma ODR) je k dispozici na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR je interaktivní nástroj pro řešení sporů mezi spotřebiteli a obchodníky.

a vícejazyčné internetové stránky s jednotným kontaktním místem pro spotřebitele a obchodníky, kteří hledají mimosoudní řešení sporu týkajícího se smluvních závazků vyplývajících z kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb online (více informací naleznete na internetových stránkách samotné platformy nebo na internetové adrese Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

8. PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

8.1. Spotřebitel, který uzavřel smlouvu na dálku, může do 14 kalendářních dnů od smlouvy odstoupit bez udání důvodu a bez vynaložení nákladů, s výjimkou nákladů uvedených v bodě. 8.8 obchodních podmínek. K dodržení lhůty postačí zaslání prohlášení před jejím uplynutím. Prohlášení o odstoupení lze učinit např:

8.1.1. písemně na adresu: ul. Solec, č. 18, provozovna B21, Varšava, 00-410, pošta: Varšava POLSKO

8.1.2. v elektronické podobě e-mailem na adresu: [email protected].

8.2. vrácení výrobku – movité věci (včetně movitých věcí s digitálními prvky) v rámci odstoupení od smlouvy lze provést na adresu: ul. Solec, č. 18, provozovna B21, Varšava, 00-410, pošta: Varšava POLSKO

8.3. Vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy je uveden v příloze č. 2 zákona o právech spotřebitelů a je navíc k dispozici v odst. 12 Nařízení. Spotřebitel může vzorový formulář použít, není to však povinné.

8.4. Lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná běžet

8.4.1. u smlouvy, v rámci jejíhož plnění Prodávající dodává Výrobek a je povinen převést jeho vlastnictví – od převzetí Výrobku spotřebitelem nebo třetí osobou určenou spotřebitelem, která není dopravcem, a v případě smlouvy, která: (1) zahrnuje více Výrobků, které jsou dodávány samostatně, po dávkách nebo po částech – od převzetí posledního Výrobku, dávky nebo části, nebo (2) spočívá v pravidelném dodávání Výrobků po stanovenou dobu – od převzetí prvního Výrobku;

8.4.2. u ostatních smluv – od data uzavření smlouvy. 

8.5. V případě odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku se má za to, že smlouva nebyla uzavřena.

8.6. Produkty – movité věci, včetně movitých věcí s digitálními prvky:

8.6.1. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli neprodleně, nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne doručení prohlášení spotřebitele o odstoupení od smlouvy, veškeré platby uhrazené spotřebitelem, včetně nákladů na dodání Produktu – movité věci, včetně movitých věcí s digitálními prvky (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících ze způsobu dodání zvoleného spotřebitelem, který je jiný než nejlevnější běžný způsob dodání dostupný na Webových stránkách). Prodávající vrátí platbu stejným způsobem platby, jaký použil spotřebitel, pokud spotřebitel výslovně nesouhlasil s jiným způsobem vrácení platby, který spotřebiteli nevzniká. V případě Produktů – movitých věcí (včetně movitých věcí s digitálními prvky) – pokud Prodávající nenabídl spotřebiteli, že si Produkt vyzvedne sám, může Prodávající zadržet vrácení platby přijaté od spotřebitele, dokud neobdrží Produkt zpět nebo dokud spotřebitel nepředloží doklad o jeho vrácení, podle toho, která událost nastane dříve.

8.6.2. V případě Produktů – movitých věcí (včetně movitých věcí s digitálními prvky) – je spotřebitel povinen vrátit Produkt Prodávajícímu neprodleně, nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne, kdy od smlouvy odstoupil, nebo jej předat osobě pověřené Prodávajícím k jeho převzetí, ledaže Prodávající nabídl, že si Produkt vyzvedne sám. Postačí, když Výrobek zašle zpět před uplynutím této lhůty.

8.6.3. Spotřebitel odpovídá za jakékoli snížení hodnoty výrobku – mobilní věci (včetně mobilní věci s digitálními prvky) – vyplývající z používání výrobku nad rámec toho, co je nezbytné pro zjištění povahy, vlastností a fungování výrobku.

8.7. Produkty – digitální obsah nebo digitální služby:

8.7.1. V případě odstoupení od smlouvy o poskytnutí produktu – digitálního obsahu nebo digitální služby – nesmí prodávající ode dne doručení prohlášení spotřebitele o odstoupení od smlouvy použít jiný obsah než osobní údaje poskytnuté nebo vytvořené spotřebitelem během užívání produktu – digitálního obsahu nebo digitální služby – poskytnutého prodávajícím, s výjimkou obsahu, který: (1) jsou užitečné pouze v souvislosti s digitálním obsahem nebo digitální službou, které tvořily předmět smlouvy; (2) souvisejí výhradně s činností spotřebitele během užívání digitálního obsahu nebo digitální služby poskytované prodávajícím; (3) byly obchodníkem zkombinovány s jinými údaji a nelze je z nich získat nebo je lze získat pouze s vynaložením nepřiměřeného úsilí; (4) byly vytvořeny spotřebitelem společně s jinými spotřebiteli, kteří je mohou ještě využít. S výjimkou případů uvedených v bodech (1) až (3,) výše je prodávající povinen na žádost spotřebitele zpřístupnit spotřebiteli jiný obsah než osobní údaje, které spotřebitel poskytl nebo vytvořil v průběhu používání digitálního obsahu nebo digitální služby poskytované prodávajícím. V případě odstoupení od smlouvy může prodávající spotřebiteli zabránit v dalším užívání digitálního obsahu nebo digitální služby, zejména tím, že spotřebiteli znemožní přístup k digitálnímu obsahu nebo digitální službě nebo zablokuje uživatelský účet, čímž nejsou dotčena práva spotřebitele uvedená v předchozí větě. Spotřebitel má právo získat digitální obsah zpět.

digitální obsah od prodávajícího bezplatně, bez překážek ze strany prodávajícího, v přiměřené lhůtě a v běžně používaném strojově čitelném formátu.

8.7.2. V případě odstoupení od smlouvy o poskytnutí produktu – digitálního obsahu nebo digitální služby je spotřebitel povinen přestat digitální obsah nebo digitální službu používat a zpřístupňovat třetím osobám.

8.8. Případné náklady spojené s odstoupením od smlouvy ze strany spotřebitele, které je spotřebitel povinen nést:

8.8.1. V případě Produktů – movitých věcí (včetně movitých věcí s digitálními prvky) – pokud si spotřebitel zvolil jiný způsob dodání Produktu než nejlevnější běžný způsob dodání dostupný na Webových stránkách, není Prodávající povinen nahradit spotřebiteli dodatečné náklady, které mu vznikly.

8.8.2. U výrobků – movitých věcí (včetně movitých věcí s digitálními prvky) – nese přímé náklady na vrácení výrobku spotřebitel.

8.8.3. V případě Výrobku – služby, jejíž poskytování – na výslovnou žádost spotřebitele – bylo zahájeno před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, je spotřebitel, který uplatní právo na odstoupení od smlouvy po podání takové žádosti, povinen zaplatit za služby poskytnuté do odstoupení od smlouvy. Částka k úhradě se vypočítá v poměru k tomu, co bylo poskytnuto, s přihlédnutím k ceně nebo odměně sjednané ve smlouvě. Je-li cena nebo odměna nadměrná, je základem pro výpočet této částky tržní hodnota poskytnutého plnění.

8.9.Spotřebitel nemá právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku, pokud jde o smlouvy:

8.9.1. (1) za poskytnutí služby, za kterou je spotřebitel povinen zaplatit cenu, pokud prodávající službu v plném rozsahu poskytl s výslovným a předchozím souhlasem spotřebitele, který byl před poskytnutím služby prodávajícím informován o tom, že po poskytnutí služby prodávajícím ztratí právo na odstoupení od smlouvy, a vzal to na vědomí; (2) u nichž cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, které prodávající nemá pod kontrolou a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; (3) v nichž je předmětem plnění Výrobek – movitá věc (včetně movité věci s digitálními prvky) – která není prefabrikovaná, vyrobená podle specifikace spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb; (4) v nichž je předmětem plnění Výrobek – movitá věc (včetně movité věci s digitálními prvky) – podléhající rychlé zkáze nebo s krátkou dobou trvanlivosti; (5) v nichž je předmětem plnění Výrobek – movitá věc (včetně movité věci s digitálními prvky) – dodávaný v uzavřeném obalu, který nelze po otevření ze zdravotních nebo hygienických důvodů vrátit, pokud byl obal po dodání otevřen; (6) v nichž jsou předmětem plnění Výrobky – movité věci (včetně movitých věcí s digitálními prvky) – které jsou po dodání vzhledem ke své povaze neoddělitelně spojeny s jinými movitými věcmi, včetně movitých věcí s digitálními prvky; (7) v nichž jsou předmětem plnění alkoholické nápoje, jejichž cena byla sjednána při uzavření kupní smlouvy, k jejichž dodání může dojít až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výkyvech na trhu, které prodávající nemůže ovlivnit; (8) ve kterých spotřebitel výslovně požádal, aby k němu prodávající přijel za účelem provedení neodkladné opravy nebo údržby; pokud prodávající poskytne navíc jiné služby, než které spotřebitel požadoval, nebo dodá výrobky – movité věci (včetně movitých věcí s digitálními prvky) -,jiné než náhradní díly nezbytné pro provedení opravy nebo údržby, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, pokud jde o další služby nebo výrobky; (9) pokud je předmětem dodávky zvukový nebo obrazový záznam nebo počítačový software dodávaný v zapečetěném obalu, pokud je obal po dodání otevřen; (10) v případě dodávek novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smluv o předplatném; (11) uzavřené formou veřejné dražby; (12) na poskytnutí ubytování, s výjimkou ubytování, přepravy zboží, pronájmu automobilů, stravování, služeb souvisejících s volnočasovými, zábavními, sportovními nebo kulturními akcemi, pokud je ve smlouvě uvedeno datum nebo doba poskytnutí služby; (13) pro poskytování digitálního obsahu nedodávaného na hmotném nosiči, za který je spotřebitel povinen zaplatit cenu, pokud prodávající zahájil plnění s výslovným a předchozím souhlasem spotřebitele, který byl před poskytnutím služby prodávajícím informován o tom, že po poskytnutí služby prodávajícím a jejím uznání ztrácí právo na odstoupení od smlouvy, a prodávající poskytl spotřebiteli potvrzení uvedené v čl. 5 odst. 1 písm. a) a b). 15 odst. 1 a 2 nebo § 21 odst. 1 zákona o právech spotřebitelů; (14) o poskytnutí služby, za kterou je spotřebitel povinen zaplatit cenu, v případě, že spotřebitel výslovně požádal prodávajícího, aby se dostavil k opravě do domácnosti spotřebitele, a služba již byla s výslovným a předchozím souhlasem spotřebitele zcela provedena.

8.10.Ustanovení obsažená v tomto bodě 8. obchodních podmínek týkající se spotřebitele se použijí od 1. ledna 2021 a pro smlouvy uzavřené od tohoto data i na zákazníka nebo zákazníka, který je fyzickou osobou uzavírající smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že pro tuto osobu nemá profesionální charakter vyplývající zejména z předmětu její podnikatelské činnosti, zpřístupněné na základě ustanovení o Centrální evidenci a informacích o podnikatelské činnosti.

9. USTANOVENÍ TÝKAJÍCÍ SE PODNIKATELŮ

9.1.Tento bod 9 obchodních podmínek a všechna ustanovení v něm obsažená jsou určena, a tedy závazná pouze pro zákazníka nebo příjemce služeb, který není spotřebitelem, a od 1. ledna 2021 a pro smlouvy uzavřené od tohoto data, který není zároveň fyzickou osobou uzavírající smlouvu přímo související s jeho

podnikatelské činnosti, pokud z obsahu této smlouvy vyplývá, že pro tuto osobu nemá profesionální charakter, vyplývající zejména z předmětu její podnikatelské činnosti, zpřístupněné na základě ustanovení o Centrálním registru a informacích o podnikatelské činnosti.

9.2.Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů ode dne jejího uzavření. Odstoupení od Kupní smlouvy v tomto případě může být uskutečněno bez udání důvodu a nezakládá žádné nároky Zákazníka vůči Prodávajícímu.

9.3.Odpovědnost prodávajícího ze záruky za výrobek nebo nesoulad výrobku s kupní smlouvou je vyloučena.

9.4.Prodávající odpoví na stížnost do 30 kalendářních dnů ode dne jejího obdržení.

9.5. Prodávající má právo omezit dostupné způsoby platby, včetně požadavku na částečnou nebo úplnou platbu předem, a to bez ohledu na způsob platby zvolený zákazníkem a skutečnost uzavření kupní smlouvy.

9.6. Poskytovatel služeb může smlouvu o poskytování elektronických služeb vypovědět s okamžitou platností a bez udání důvodu zasláním příslušného prohlášení zákazníkovi. 

9.7.Odpovědnost poskytovatele služeb/prodejce vůči zákazníkovi/klientovi je bez ohledu na právní základ omezena – jak v rámci jedné pohledávky, tak i v případě všech pohledávek celkem – na výši zaplacené ceny a nákladů na dodání podle kupní smlouvy, maximálně však na částku tisíc PLN. Omezení částky uvedené v předchozí větě se vztahuje na všechny nároky Zákazníka/Objednatele vůči Poskytovateli služeb/Prodávajícímu, a to i v případě, že Kupní smlouva neexistuje nebo se nevztahuje ke Kupní smlouvě. Poskytovatel služeb/prodejce odpovídá příjemci služeb/zákazníkovi pouze za typické škody předvídatelné v době uzavření smlouvy a neodpovídá za ušlý zisk. Prodávající rovněž neodpovídá za případné zpoždění přepravy zásilky.

9.8.Veškeré spory vzniklé mezi prodávajícím/poskytovatelem služeb a zákazníkem/zákazníkem budou předloženy soudu příslušnému podle sídla prodávajícího/poskytovatele služeb.

10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

10.1.Prodávající umožňuje svým zákazníkům vydávat stanoviska k produktům a webovým stránkám a přistupovat k nim za podmínek uvedených v této části obchodních podmínek.

10.2.Klient může vyjádřit svůj názor pomocí formuláře, do kterého přidá svůj názor na produkt nebo webovou stránku. Tento formulář může být zpřístupněn přímo na Webových stránkách (včetně externího widgetu) nebo může být zpřístupněn prostřednictvím individuálního odkazu, který Klient obdrží po nákupu na jím uvedenou e-mailovou adresu. Při přidávání názoru může Klient přidat také grafické hodnocení nebo obrázek Produktu – pokud je taková možnost ve formuláři pro přidání názoru k dispozici.

10.3.Stanovisko k výrobku může být vydáno pouze k výrobkům skutečně zakoupeným na webových stránkách prodávajícího a zákazníkem, který zakoupil posuzovaný výrobek. Je zakázáno uzavírat fiktivní nebo předstírané Kupní smlouvy za účelem vydání stanoviska k Produktu. Stanovisko na Webové stránce může vydat osoba, která je Zákazníkem Webové stránky.

10.4.Přidání stanoviska klientem nesmí být použito k nezákonným činnostem, zejména k činnostem, které představují nekalou soutěž, nebo k činnostem porušujícím osobnostní práva, práva duševního vlastnictví nebo jiná práva prodávajícího nebo třetích stran. Při přidávání názoru je Zákazník povinen jednat v souladu se zákonem, těmito Obchodními podmínkami a dobrými mravy.

10.5.Názory mohou být k dispozici přímo na Webových stránkách (např. u daného Produktu) nebo v externí službě pro sběr názorů, se kterou Prodávající spolupracuje a na kterou je na Webových stránkách odkazováno (včetně externího widgetu umístěného na Webových stránkách).

10.6.Prodávající zajistí, aby zveřejněné názory na produkty pocházely od jeho zákazníků, kteří produkt zakoupili. Za tímto účelem Prodávající podnikne následující kroky k ověření, že recenze pocházejí od jeho Zákazníků:

10.6.1. Zveřejnění stanoviska vydaného prostřednictvím formuláře dostupného přímo na webových stránkách vyžaduje předchozí ověření poskytovatelem služeb. Ověření spočívá v kontrole souladu stanoviska s těmito obchodními podmínkami, zejména v kontrole, zda osoba vydávající stanovisko je Zákazníkem Webové stránky – v tomto případě Prodávající kontroluje, zda osoba provedla nákup na Webové stránce, a v případě stanoviska k Produktu navíc kontroluje, zda osoba zakoupila recenzovaný Produkt. Ověření proběhne bez zbytečného odkladu.

10.6.2. Prodávající zasílá svým zákazníkům (i prostřednictvím externí služby zpětné vazby, se kterou spolupracuje) individuální odkaz na e-mailovou adresu, kterou zákazník uvedl při nákupu – tímto způsobem je přístup k formuláři zpětné vazby umožněn pouze zákazníkovi, který výrobek zakoupil na webových stránkách.

10.6.3. V případě pochybností Prodávajícího nebo námitek adresovaných Prodávajícímu jinými Zákazníky nebo třetími stranami ohledně toho, zda daný názor pochází od Zákazníka nebo zda daný Zákazník zakoupil daný Produkt, si Prodávající vyhrazuje právo kontaktovat autora názoru za účelem vyjasnění a potvrzení, že je skutečně Zákazníkem Webové stránky nebo že zakoupil recenzovaný Produkt.

10.7.Jakékoli připomínky, odvolání proti ověření stanoviska nebo námitky ohledně toho, zda dané stanovisko pochází od zákazníka nebo zda daný zákazník zakoupil daný výrobek, lze podat způsobem obdobným reklamačnímu řízení uvedenému v oddíle 6 obchodních podmínek.

10.8.Prodávající neumisťuje ani nepověřuje jinou osobu, aby umisťovala nepravdivé názory nebo doporučení klientů, a nezkresluje názory nebo doporučení klientů za účelem propagace svých produktů. Prodávající poskytuje jak pozitivní, tak negativní hodnocení. Prodávající neposkytuje sponzorované názory.

11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

11.1. Smlouvy uzavřené prostřednictvím webových stránek se uzavírají v polském jazyce. 

11.2.Změna smluvních podmínek:

11.2.1. Poskytovatel služeb si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek ze závažných důvodů, tj.: změny právních předpisů, změny platebních a doručovacích metod – v rozsahu, v jakém tyto změny ovlivňují provádění ustanovení těchto obchodních podmínek.

11.2.2. V případě uzavírání průběžných smluv na základě těchto Obchodních podmínek (např. poskytování Elektronických služeb – Účet) jsou změněné Obchodní podmínky pro Zákazníka závazné, pokud jsou splněny podmínky uvedené v § 384 a 384[1] Občanského zákoníku, tj. Zákazník byl o změnách řádně informován a smlouvu nevypověděl do 15 kalendářních dnů ode dne oznámení. V případě, že změna obchodních podmínek má za následek zavedení jakýchkoli nových poplatků nebo zvýšení stávajících poplatků, má zákazník právo od smlouvy odstoupit.

11.2.3. V případě uzavření smluv jiné povahy, než jsou smlouvy trvalé (např. kupní smlouvy), na základě těchto obchodních podmínek se změny obchodních podmínek nijak nedotýkají práv nabytých příjemci služeb/zákazníky před datem účinnosti změn obchodních podmínek, zejména se změny obchodních podmínek nedotýkají již podaných nebo zadaných objednávek a uzavřených, uzavřených nebo plněných kupních smluv.

11.3.Záležitosti, které nejsou upraveny těmito podmínkami, se řídí obecně platnými ustanoveními polského práva, zejména: Občanský zákoník, zákon o poskytování elektronických služeb ze dne 18. července 2002 (Sbírka zákonů 2002 č. 144, položka 1204 ve znění pozdějších předpisů), zákon o právech spotřebitelů a další příslušná ustanovení obecně platných právních předpisů.

11.4. Tyto obchodní podmínky nevylučují ustanovení platná v zemi obvyklého bydliště spotřebitele, který uzavírá smlouvu s poskytovatelem služeb/prodejcem, která nelze smluvně vyloučit. Poskytovatel služeb/prodejce v takovém případě zaručuje spotřebiteli ochranu, která mu je poskytována na základě ustanovení, která nelze smluvně vyloučit.

12. VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (PŘÍLOHA Č. 2 ZÁKONA O PRÁVECH SPOTŘEBITELŮ)

Vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy (tento formulář je třeba vyplnit a odeslat pouze v případě, že si přejete odstoupit od smlouvy).

– Adresát: 

Perfect Sale Spółka z.o.o. ul. Solec, nr 18, lok. B21, Varšava, 00-410 easyklima.pl [email protected]

– Já/my(*) tímto oznamuji(*), že odstupuji(*) od kupní smlouvy na následující zboží(*) od smlouvy na dodávku následujícího zboží(*) od smlouvy na zhotovení následujícího zboží(*)/poskytnutí následující služby(*)

– Datum uzavření smlouvy(*)/převzetí(*)

– Celé jméno spotřebitele (spotřebitelů)

– Adresa spotřebitele (spotřebitelů)

– Podpis spotřebitele (spotřebitelů) (pouze pokud je tento formulář zasílán v papírové podobě)

– Datum

(*) Nehodící se škrtněte.

Předvolby souborů cookie

Používání všech souborů cookie a podobných technologií můžete přijmout, upravit nebo odmítnout. Podrobné volby můžete provést pomocí níže uvedených možností. Nastavení můžete kdykoli změnit.